Schaatsen 19 december

Trimaran nieuws van 07-12-2022

Beste ouder(s)/verzorger(s) van groep 4,

Maandag 19 december gaan we gezellig met de school schaatsen. Groep 4 en 6 mogen als 2e de baan op. We worden daar om 12.50 verwacht, zodat iedereen de tijd heeft om zijn of haar schaatsen aan te trekken. Handschoenen zijn verplicht! Zonder handschoenen mag je de baan niet op, dus zorg ervoor dat je die mee hebt.

We moeten natuurlijk ook nog naar de schaatsbaan toe kunnen, zijn er daarom ouders die ons kunnen brengen met de auto en zouden willen helpen op de schaatsbaan? Dan hoor ik het graag via een Topic.

Wij willen om 12.40 uur vertrekken vanaf school naar de schaatsbaan. Om 13.45 uur is het schaatsen afgelopen en zullen we terug gaan naar school. Het kan dus zijn dat we wat later bij school terug zijn, houd hier rekening mee.

Groetjes Marvin en Charlotte

pinguïnijs-het-schaatsen-51769184 pinguïnijs-het-schaatsen-51769184