Even voorstellen!

Trimaran nieuws van 09-02-2023

Vanaf vandaag tot het einde van het schooljaar komt Joy bij ons op school haar stage volgen. Ze stelt zich graag even aan jullie voor.

Even voorstellen..

Hallo, mijn naam is Joy, ben 24 jaar en ik kom de aankomende tijd bij jullie stagelopen op de woensdag en de donderdag. Ik doe momenteel de opleiding tot onderwijsassistente op het Vonk waar ik in het eerste leerjaar zit. Vonk staat ook wel bekend als ROC kop van Noord-Holland.
Ik heb voor deze opleiding gekozen om het mij leuk lijkt om met kinderen te werken en daarbij ze te helpen waar ze hulp nodig hebben. Dit komt ook doordat ik vaak nieuwe collega’s inwerk bij mijn bijbaantje of help om ze te laten doorgroeien in een hogere functie en ik daarbij merk dat ik dat onwijs leuk vindt om te doen. Dus vandaar dat ik voor deze opleiding heb gekozen.
Ik woon nu bijna 3 jaar in Den Helder waarvan 1,5 jaar met mijn 2 katjes Simba & Storm.
Als ik niet met school of werk bezig ben vind ik het leuk om met vriendinnen ergens te gaan lunchen, boeken te lezen, creatief bezig te zijn of ben ik bezig om mijn interieur te veranderen.
Ik hoop op een leuke tijd bij de Trimaran en hopelijk tot snel.
Mocht u vragen voor mij hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes Joy

C0FFCB7A-3C43-4753-AAF9-BDD74E6AAD18 C0FFCB7A-3C43-4753-AAF9-BDD74E6AAD18