Kinderkookclub op reis met de ouders van Tygo

Trimaran nieuws van 08-01-2024

Beste ouders / verzorgers,

Voor de kerstvakantie was het weer tijd voor de KinderKookClub en gingen de kinderen op reis met de ouders van Tygo (groep 1/2B). Twee kinderen uit elke groep hebben groente pasta pesto gemaakt samen met Karen en Paul, de ouders van Tygo.

De kinderen hebben verschillende soort groenten mogen snijden.

Er is pasta gekookt, een saus gemaakt en groenten gebakken. Als laatste werden alle ingrediënten in een grote pan bij elkaar gevoegd. De kinderen konden ervoor kiezen om nog wat kaassnippers over hun pasta heen te strooien. En daarna hebben de kinderren heerlijk met elkaar gegeten!

Gaat u dit recept thuis ook maken? Dan mag u uw foto ook naar ons opsturen!

Voor 2024 hebben wij ook nog hulpouders nodig om samen met uw kind gezellig te komen koken....dit jaar gaan wij recepten uit verschillende landen maken. Wij zouden het erg leuk vinden om dit recept dan ook in die taal te ontvangen! Doet u wel het Nederlandse boodschappenlijstje erbij, zodat wij weten wat wij moeten kopen?!

Groetjes,
Lisa en Michelle.